Bild saknas
Matchloge

På logeplanet finns totalt 36 loger, varav en bastuloge. Från logen har man utsikt över hela arenan. Fönstren från logen kan skjutas åt sidan så du kan sitta i logen och se på matchen eller kliva ut och sitta på logens tillhörande platser direkt nedanför logen. Här kan företagare träffas och umgås under lättsamma former.

Pris: 16.000 kr + moms
Här kan ni vara 10 personer.
Möjlighet att köpa upp till 4 extra platser som kostar 1.500 kr/st

Bastulogen

I bastulogen får du något alldeles extra till dig, dina vänner eller kunder. Njut av arenans hetaste plats medan du tittar på matchen. Badrockar, handdukar och badtofflor ingår. Du kan givetvis också äta middag i logen. Bastulogen är otroligt populär, prova och du kommer inte bli besviken.

Pris: 24.000 kr + moms
Här kan ni vara 16 personer.

Vip-Lounge 3-4

En riktigt fin dubbel-loge! Balkongen innehåller 20 platser, vilket gör att ett lite större sällskap passar alldeles utmärkt in här. Matbord för upp till 12 personer finns att tillgå, men även på andra platser i logen går det bra att äta. Den här logen är mysigt inredd, och ger även möjlighet till en mindre konferens då den innehåller en projektor och filmduk.

Pris: 30.000 kr + moms
Här kan ni vara 20 personer.
Möjlighet att köpa upp till 8 extra platser som kostar 1.500 kr/st.

Sky Lounge

Arenans högst belägna loge med möjligheter för att ta upp till sex personer. Egen kyl, soffa och med högstolar vid barbord mitt på rödlinjen. Tillgång till logeplan och alla barer ingår.

Pris: 9.000 kr + moms
Här kan ni vara 6 personer.

Bistron

Bistron är vår nyaste yta på logeplan. Här kan ni sitta upp till tio personer och äta och dricka. Ni gör det i eget VIP-utrymme men får ändå känna pulsen från övriga logeplanet och barerna som finns tillgängliga alldeles intill Bistron. Vi ställer gärna in en flaska mousserande dryck som väntar på er vid ankomst. Matchen ser ni utanför Star Restaurang på ena kortsidan.

Pris: 10.000 kr + moms
Här kan ni vara 10 personer.

TV-Soffan

Mysigaste platserna i arenan? Se matchen mitt på långsidan från våra sköna soffor. Egen kyl och barbord finns på plats på den här VIP-ytan. Max 12 personer.

Pris: 20.000 kr + moms
Här kan ni vara 12 personer.
Möjlighet att köpa upp till 4 extra platser som kostar 1.500 kr/st.

Boka loge

Kontakta vår marknadsavdelning