Bli Leksands bästa coach i Fantasy SHL

Publicerad: 2024-09-14
Köper du Peter Cehlarik för 9,5 miljoner? Matt Caito för 8,5? Eller kan Arvid Eljas visa sig vara ett fynd för 5? Registrera dig och skapa ett lag i Fantasy SHL, vi belönar Leksands bästa coach med en signerad matchtröja!

Fantasy SHL har öppnat dörrarna för en ny säsong, spelet som lockade nästan 35 000 användare förra säsongen och bidrar till ökad spänning och dramatik under hockeyveckorna. Registrera dig och plocka ut ett lag av 15 spelare för maximalt 100 miljoner innan premiären den 21 september. Då är du med och tävlar om fina priser, ära och berömmelse. Den allra skönaste känslan kanske ändå är att knäppa hockeypolaren på näsan i den egna kompisligan...

Vi från Leksands IF bjuder även vinnaren av Leksands supporterliga på en matchtröja, signerad av laget. Välj oss som favoritlag vid registreringen så är du med och tävlar!

Registrera dig på fantasy.shl.se redan idag.