Hockeyhelg med extra allt - söndagsprogrammet

Publicerad: 2024-10-21
Nu på söndag spänner vi bågen igen, upprepar succén med fokusmatch i SDHL, denna gång då vårt damlag möter Brynäs i ett Gävledala-derby kl 15. Senast kom det cirka 700 personer.

De första 500 besökarna på söndag bjuds på kaffe/festis, popcorn OCH ett zipline-åk(!) på Leksand Sommarland nästa sommar. Det senare är det matchvärden Leksand Sommarland som bjuder på.
Utöver godisregn, underhållning och en mängd aktiviteter från 13.30 så träffar du dessa herrspelare för autografskrivning i första pausen av matchen: Eddie Larsson, Matt Caito, Martin Karlsson, Oskar Lang, Justin Kloos, Kalle Östman och Jakob Hellsten.

Varmt välkommen till en sprakande hockeyhelg i Tegera Arena!

Matchen ingår för dig med säsongskort eller är upp till 19. Annars 100:-, och du kan köpa via länken nedan, eller direkt i entrén när du kommer.
Leksands IF Dam - Brynäs IF - Tickster