Nu lanseras LIF Zone - din virtuella Tegera Arena!

Publicerad: 2024-09-07
LIF Zone
Dyk in i en värld av exklusivt innehåll, minispel, omröstningar och digitala samlarkort – allt samlat i vår nya app, LIF Zone.

Leksands IF har, i samarbete med Onsite Sport, arbetat i flera år för att utveckla denna innovativa app som vi med stolthet lanserar idag den 7 september.

- Det är fantastisk kul att äntligen kunna lansera LIF Zone som vi har arbetat länge med. Vi ser detta som en mycket viktig del i att attrahera nya generationer hockeysupportrar samt att vi på sikt vill kunna använda detta i framtida arenaupplevelser. Hela projektet känns mycket spännande, säger Andreas Hedbom, klubbdirektör Leksands IF.

Vad erbjuder LIF Zone?

• Samla Kort: Bygg din samling av nuvarande spelare, legendarer och hjältar från Leksands IF.
  • Utmana Andra: Tävla i olika minispel mot andra fans och klättra i poängstegen.
  • Exklusiv Tillgång: Få närmre inblick i lagen och spelarna genom unikt innehåll.
  • Delta i Omröstningar: Påverka med din röst och visa ditt engagemang.
  • Skapa Din Avatar: Använd årets matchtröjor eller klassiska vitblåa dräkter för att personifiera din karaktär.
  • Toppa Listan: Sträva efter att dominera topplistorna och visa din dedikation.

- Kom in i en ny värld av innovation med Leksands IF! Vi kombinerar spel och sport för att skapa en förhöjd upplevelse i LIF Zone - Tegeras virtuella arena. Vårt mål är att genom spelifiering väcka passion hos fansen att följa Leksands IF på ett helt nytt sätt och locka in den yngre generationen och nya supportrar," säger Fredrik Sjöö, VD på Onsite Sport.

LIF Zone innebär dessutom ett helt nytt sätt för dig som supporter att stötta Leksands IF. För 89 kronor i månaden blir du prenumerant och får full tillgång till allt exklusivt material. Just nu finns dessutom ett introduktionserbjudande där du kan bli prenumerant för endast 69 kronor de första tre månaderna.

Ladda ner LIF Zone nu från AppStore eller Google Play och börja din upplevelse: Collect – Reward – Play!

Leksands IF