Kom på medlemsträff

Publicerad: 2024-09-25
Medlemmar
Lördag den 5 oktober bjuder vi in på säsongens första medlemsträff. Här får du chansen att träffa vd Andreas Hedbom, sportchef Thomas Johansson och representanter från den ideella föreningens styrelse.

Våra medlemmar är viktiga för oss och vi vill självklart träffa er regelbundet. Som vi tidigare informerat om bjuder vi därför in till säsongens första medlemsträff i samband med hemmamatchen mot Örebro den 5 oktober.

Träffen hålls i Tegera arena – vilken lokal vi är i beror på hur många som anmäler sig – klockan 16.20. På plats finns representanter från styrelsen och vår VD Andreas Hedbom samt sportchef Thomas Johansson. Vi håller på ungefär 40 minuter och det kommer att finnas tid både för frågor från er och information från oss.

För att delta på den här träffen behöver du vara medlem och även ha matchbiljett. Är du inte redan medlem kan du bli det på plats. Anmäl dig här så att vi vet hur många som kommer.

Övriga inplanerade träffar

Torsdag 10 oktober Brynäs–Leksand

Lördag 11 januari Färjestad–Leksand

Lördag 25 januari Leksand–Linköping

Lördag 22 februari Timrå–Leksand

Träffarna sker inför matcherna. Exakta tider och möteslokaler meddelas längre fram.