Frågor och svar inför årsmötet 15/8

Publicerad: 2023-08-10
Årsmöten
Varför ajournerades årsmötet? Vad betyder speglad styrelse? Vem kan rösta?
Frågorna är många inför återupptagandet av årsmötet för Leksands IF Ishockey ideell förening.
På vår sida för Frågor & Svar kommer inkomna frågor tillsammans med svar från styrelserna eller valberedningen att publiceras löpande fram till årsmötets genomförande som sker tisdagen den 15 augusti klockan 18:00.

HÄR HITTAR DU FRÅGOR & SVAR

Har du en fråga som inte redan är besvarad? Skicka den till [email protected] så kommer vi publicera frågan och svaret.
Vi kommer att göra vårt bästa för att svara på alla frågor, dock kommer vi att prioritera nya frågor och om din fråga redan besvarats kan den komma att prioriteras ned i arbetet med svaren. Vi undanber oss personangrepp och ber alla hålla god ton.

Vi vill ha dina frågor senast 11/8 kl. 12.00 för att hinna svara innan årsmötet.

Leksands IF