Information gällande Leksands IF AB (publ)

Publicerad: 2023-08-28
Årsmöten
Som tidigare kommunicerats håller Leksands IF AB (publ) årsstämma måndagen den 25 september där en ny styrelse skall väljas för aktiebolaget.
Efter valberedningens önskan om att bli entledigad i samband med årsmötet 15 augusti har nuvarande styrelsen beslutat om att ge sittande valberedning för Leksands IF Ishockey uppdraget att ta fram kandidater även för aktiebolaget.

Mer information gällande styrelsens beslut kommer att ges på årsmötet för Leksands IF ikväll, måndag 28 augusti, av ordförande Claes Bergström.

Vi fortsätter att uppmana dig som är medlem att höra av dig till oss med förslag på kandidater till aktiebolaget och att göra det skyndsamt via e-post till: [email protected]
För att underlätta vårt arbete vill vi att ni följer samma mall som etablerats av den förra valberedningen:

Namn:
Ålder:
Yrke:
Erfarenhet:
Kompetensområde:
Motivering:
Kontaktuppgifter till kandidaten:

Kom ihåg att den du nominerar ska vara tillfrågad och accepterat att bli nominerad.

Valberedningen består av följande personer: Krister Ellström, Stefan Hjerpe Mårtas, Claes Hammarsten Tirus, Mirka Videkling och Håkan Danielsson Wahl.

Styrelsen Leksands IF AB