Träffa medlemsutskottet i Göteborg på torsdag

Publicerad: 2024-01-31
Medlem
Inför torsdagens match mot Frölunda i Göteborg bjuder föreningens medlemsutskott in till en träff på Hotell Opalen. Medlemskapet i Leksands IF är under utveckling och vi håller just nu på att utreda hur vi ska kunna öka informationsflödet till föreningens medlemmar samt de förmåner som ingår i medlemskapet.

Leksands IF har medlemmar spridda över hela landet och vi vill passa på att träffa er när det är match. Vi vill berätta vad det finns för idéer på bordet och diskutera dessa. Men lika viktigt är det att ta in era synpunkter på vad vi kan göra för att medlemskapet ska bli mer attraktivt även för er som bor en bit bort.

Var: Scandic Opalen, Engelbrektsgatan 73, Göteborg (fem minuters gångväg från Scandinavium)

När: Torsdag 1 februari 17.30-18.30

Nästa medlemsträff på bortaplan blir i samband med matchen i Örebro 22/2. Mer information om detta kommer när vi närmar oss match.

Leksands IF