Datum inför årsmötets återupptagande

Publicerad: 2023-07-16
Årsmöten
Tisdagen den 15 augusti klockan 18:00 återupptas det ajournerade årsmötet för Leksands IF Ishockey ideella förening. Här är några datum att hålla koll på inför mötet.

30 juli

Senast söndagen den 30 juli skall du ha skickat in dina eventuella namnförslag till förtroendeposter. Personer som föreslås ska vara tillfrågade och accepterat att bli föreslagna. Förslag skickas till [email protected]. Namn och kontaktuppgifter till dig som föreslagit personen skall framgå i mejlet. Vid namnförslag skall följande information om den föreslagne finnas med:

·Namn
·Ålder
·Yrke
·Erfarenhet
·Kompetensområde
·Motivering
·Kontaktuppgifter till kandidaten

9 augusti

Senaste dag för anmälan, för att vi ska kunna garantera din rösträtt, är onsdagen den 9 augusti. Du som var anmäld till årsmötet den 26 juni måste anmäla dig på nytt. Anmälan sker genom ett formulär på din medlemssida hos Svenskalag.se, där du loggar in med ditt användarnamn och lösenord som du fått skickat till dig via mejl när du blev medlem i Leksands IF. Har du glömt ditt lösenord kan du välja ”Glömt lösenordet?” vid inloggningssidan, där du kan fylla i din mailadress och få ett nytt lösenord skickat till dig. Upplever du fortfarande problem, kontakta medlemsavdelningen via mejl till [email protected].

Du loggar in på din medlemssida och anmäler dig till årsmötet här.

11 & 14 augusti

Du som medlem ges möjlighet att testa det digitala röstningsverktyget vid två tillfällen innan årsmötet. Testmötena kommer att genomföras fredag 11 augusti samt måndag 14 augusti. Mer information finns i den bekräftelse som skickas ut vid anmälan.

Om du som medlem väljer att rösta digitalt behöver du säkerställa att du har en enhet tillgänglig där Bank-ID är implementerat samt att du har tillgång till en e-postadress på den enheten.

15 augusti

Tisdagen den 15 augusti klockan 18:00 återupptas det ajournerade årsmötet för Leksands IF Ishockey ideella förening. Det fysiska mötet hålls i Sparbanksfoajén i Tegera Arena, där dörrarna till lokalen öppnar klockan 16:30. Kom i tid då samtliga mötesdeltagare prickas av. Du kan även deltaga via distans via det digitala mötesverktyget Easymeet.

Varmt välkommen!

Leksands IF