Förlängd tid för namnförslag till förtroendeposter

Publicerad: 2023-08-01
Årsmöten
Inför återupptagandet av årsmötet för Leksands IF Ishockey ideella förening har du som medlem möjlighet att föreslå namn till förtroendeposter. Tidigare var sista datum att föreslå personer söndag 30/7, men denna möjlighet förlängs nu till onsdag 9/8.

Valberedningen arbetar med att sammanställa de förslag som kommit in på kandidater till förtroendeposter i Leksands IF. Tidigare var sista datum att föreslå personer söndag 30/7. Den tiden förlängs nu fram till onsdag 9/8. Detta grundar sig i att valberedningen ämnar lämna sina förslag till val under tisdagen den 8/8. Det har i och med detta inkommit önskemål från medlemmar att skjuta på sista datum för namnförslag till förtroendeposter för att ha möjligheten att ta ställning utifrån det förslag som valberedningen lämnar. Förslag som inkommer efter det ursprungliga slutdatumet 30/7 kan dock inte garanteras att behandlas av valberedningen, men kan ändå vara valbara när årsmötet återupptas.

Du som medlem i föreningen kan således skicka in namnförslag till förtroendeposter fram till och med onsdagen den 9 augusti. Personer som föreslås ska vara tillfrågade och accepterat att bli föreslagna. Förslag skickas till [email protected]. Namn och kontaktuppgifter till dig som föreslagit personen skall framgå i mejlet. Vid namnförslag skall följande information om den föreslagne finnas med:

·Namn

·Ålder