Medlemsmöte lördag 6 januari

Publicerad: 2024-01-03
Leksands IF är en förening bestående av tusentals medlemmar. Förra året hade vi över 12 000 medlemmar vilket gör oss till en av landets största idrottsföreningar.

Vi vill ha engagerade och välinformerade medlemmar och vill därför hålla minst två medlemsmöten under säsong.

Det första mötet blir nu på lördag, 6 januari kl 12-13, i anslutning till vår hemmamatch mot Oskarshamn som börjar 15.15 (familjedag). På plats kommer medlemsutskottet ge en bild av nuläget och en tidig version av den treårsplan som ämnas färdigställas under våren.

Medlemsutskottet kommer att berätta mer om treårsplan innan mötet, och efter det öppna upp för inspel från föreningens medlemmar.  Plats för mötet: Sportbaren, Tegera Arena

Tidpunkt: Lördag 6 januari 12.00-13.00

Ingång via entrén i Clas Ohlson Foundation Arena

Anmälan: till [email protected]

Mötet kommer även gå att följa online för dig som inte kan delta på plats. Varmt välkommen!

Leksands IF