Leksands IF-podden: Joakim Engström inför SDHL-helgen i Tegera Arena

Publicerad: 2023-10-25
Leksands IF-podden
Damlagets assisterande tränare Joakim Engström gästar veckans avsnitt av Leksands IF-podden för att summera säsongsinledningen, berätta om sin egen karriär samt snacka upp helgens matcher mot SDE och AIK.

Ännu ett avsnitt av Leksands IF-podden och ännu en fullspäckad hockeyhelg i Tegera arena!

Helgens SDHL-matcher inleds nu på fredag den 27 oktober då SDE kommer på besök. I samband med matchen fortsätter det uppskattade konceptet där Tegera arena bjuder in till After Work från klockan 16:30 i Puck Munthe. Nedsläpp för matchen är klockan 18:00.

På söndag tar vi oss an AIK, en match där det dessutom arrangeras Familjedag i arenan med mängder av aktiviteter som hockeyspel, skottramp samt att Liffe självklart är på plats för att träffa alla barn. I samband med med matchen, som börjar 14:05, är det även Flickhockeyns Dag.

Biljetter till fredagens match mot SDE hittar du HÄR.

Biljetter till söndagens Familjedag och match mot AIK hittar du HÄR.

Mer information om helgens aktiviteter får ni bland annat i veckans avsnitt av Leksands IF-podden där Tony Malm från Leksands IF:s marknadsavdelning gästar. Det gör även Joakim Engström, assisterande tränare i SDHL-laget, som analyserar lagets säsongsinledning.

Engström går dessutom igenom sin egen karriär vilken var en minst sagt spännande sådan. Vad sägs till exempel om att Engström i fyra år spelade för FC Barcelona?

Du hittar avsnittet på plattformar där poddar finns som Spotify och iTunes.

Vi ses i Tegera Arena!

Leksands IF